דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


כך תעלו את ערכו של הבית 

מאת    [ 18/01/2012 ]

מילים במאמר: 545   [ נצפה 2038 פעמים ]

לאחרונה, בעלי דירות מתקשים למכור את נכסיהם דבר המכניס את שוק הנדל"ן לקיפאון. אם אתם גם אתם סובלים מהמצב, יש לנו פתרונות בשבילכם. אבל אל תאשימו אותנו כשבסוף תחליטו שלא למכור.

לא רק בניה קלה

ברור לנו, כי לעיתים נדרשת השקעה על מנת להשיג את התשואה הטובה ביותר עבור הנכס שלנו. עם זאת, אנחנו גם יודעים כי מי שמחפש למכור את נכסו לא מעוניין להשקיע בו זמן או כסף. לכן, חשוב שתדעו כי ניתן לשדרג את הנכס בקלות, תוך זמן קצר ובהשקעה לא גבוהה, בעזרת בניה קלה.

הבניה הקלה מתבססת על שימוש בפאנלים מבודדים, המכילים אלומיניום ופוליסטירן. עבודת ההרכבה של הפאנלים המבודדים מבוצעת בשטח המפעל. עובדה זו מקצרת לפחות מ- 48 שעות את זמן העבודה בבית, כמו גם את כמות הרעש והלכלוך הנלווים לעבודה.

יתרה מכך, ועל אף היתרונות, בניה קלה אינה יקרה יותר מבניה בשיטה הקלאסית. זאת מכיוון, שההוצאה הגבוהה יותר על החומרים האיכותיים מתקזזת עם הוצאה נמוכה יותר על כוח אדם.

דירה על הגג

רבים מבעלי הבתים הפרטיים ודירות הממוקמות בקומות אחרונות, מחזיקים בזכויות בניה על הגג. למרות זאת, מרביתם לא עושים שימוש בזכות זו בעיקר בשל המחשבה כי בניה על הגג מלווה תמיד בבלגן, בהוצאות כספיות ובמריבות עם השכנים.

ההקשרים השליליים שהוצמדו לתהליך בנייה על הגג הופכים להיות נטולי בסיס כאשר אנחנו מדברים על בניה קלה. בשיטה זו התוספות מתלבשות בנקל על המבנה הקיים, תוך שמירה על האופי העיצובי של הבית.

מימוש זכויות הבניה על הגג לבניית חדר נוסף ואף יחידת דיור שלמה, מאפשרת את העלאת ערך הנכס בזריזות ובקלות.

סוגרים את המחסן, חוזרים אל המרפסת

למרות התמונה הפסטורלית העולה בראשנו כאשר אנו חושבים על ישיבה במרפסת, במציאות התמונה היא קצת שונה. מרפסות רבות אינן מנוצלות והופכות למעשה למחסן של הבית. במקרים אלו, סגירת מרפסות יכולה להיות פתרון אידיאלי ולהפוך את שטח המרפסת המבוזבז ליקר ערך.

בשיטת הבניה קלה ניתן להסב את המרפסת, כך שתשמש אתכם בצורה היעילה ביותר. בין אם מדובר בחדר משחקים לילדים, חדר עבודה או כל שימוש אחר העולה על ראשכם. אופציה נוספת, שהפכה פופולארית מאוד היא בניית חדרי שמש. כך, נשמרת המרפסת אך הופכת להיות חלק מן הבית.

בשיטת הבניה הקלה, בניית חדרי שמש היא באמצעות פנלים מבודדים מחומר אלומיניום, המשולבים יחד עם חלונות גדולים. שילוב זה מעניק לחדרי השמש מראה מעוצב ומרשים. יתרה מכך, הפיכת המרפסת לחדרי שמש מאפשרת לקרני השמש לשטוף את הבית, גם בימי החורף הסגריריים.

החיצוניות כן קובעת

בבתים פרטיים אפשרויות השדרוג גדולות אף יותר. בנכסים אלו אנו נמצא בדרך כלל גם גינה ואף שטח המיועד לחניה. התקנת פרגולות אלומיניום, המעניקות מראה של עץ אמיתי, בחצר ביתכם תעזור להפוך את הגינה לשטח המאפשר שהיה נעימה בו גם בימים חמים יותר, בהם השמש יוקדת.

היתרונות הרבים של פרגולות האלומיניום, ובכלל זה עמידותן בפני פגעי מזג האוויר, הופכות אותן לאידיאליות לשימוש חיצוני, כמו בגינה. הן אינן מתכלות  או דורשות תחזוקה וצבען אינו דוהה. בשיטת הבניה הקלה ההרכבה של הפרגולה נעשית בהתאמה אישית לרצונותיו של הלקוח וניתן להגיע למגוון רחב של עיצובים.

הוספת חניות לרכב היא גם כן אופציה מעולה לשדרוג הנכס. רכבים חשופים מאבדים יותר מערכם, שכן הם ניזוקים מקרני השמש, מי הגשם והלכלוך. חניה מקורה, באמצעות קירות מבודדים וגגות אלומיניום, למעשה תמנע את כניסת החום והמים אל החניה ותשמור על ערכו של הרכב. בנוסף, ניתן לשלב בחניה גם שער חשמלי, אשר ישתלב עיצובית עם חזית הבית.

בניה קלה מאפשרת לכם בקלות רבה לשדרג את הנכס. כשתסיימו ותתאהבו בתוצאה, אל תאשימו אותנו כשכבר לא תרצו לעזוב.

שבע:
חדרי שמש
פרגולות אלומיניום
חניות לרכב




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב